Οι πιο δημοφιλές ιατρικές ερωτήσεις στο Google

Οι ανησυχίες για την υγεία είναι ένας από τους συνηθέστερους λόγους για τους οποίους οι άνθρωποι στρέφονται στο διαδίκτυο για πληροφορίες. Πριν από την επίσκεψη στο γιατρό, η αυτοδιάγνωση με την αφθονία των διαδικτυακών πληροφοριών που σχετίζονται με την υγεία είναι κοινή πρακτική. Επιπλέον, είναι διαθέσιμες χωρίς συμμετοχή. Ωστόσο, επειδή δεν είναι όλες οι διαδικτυακές πηγές ακριβείς, τώρα περισσότερο από ποτέ οι άνθρωποι χρειάζονται επαγγελματίες νοσηλευτές για την ακριβή διάγνωση και θεραπεία των προβλημάτων υγείας.

Ως εγγεγραμμένοι νοσηλευτές, είναι ζωτικής σημασίας να γνωρίζουμε τις ανησυχίες για την υγεία που απασχολούν τους ασθενείς μας, ώστε να είμαστε ενήμεροι για τις ενημερωμένες ιατρικές πληροφορίες που σχετίζονται με αυτές τις ανησυχίες. Για το λόγο αυτό, αναλύσαμε τα δεδομένα της αναζήτησης Google για να μάθουμε ποιες ερωτήσεις που σχετίζονται με την υγεία αναζητούν οι Αμερικανοί περισσότερο.

Βασικά ευρήματα
“Συμπτώματα γρίπης”, “συμπτώματα διαβήτη” και “συμπτώματα ΔΕΠΥ” είναι οι όροι υγείας που αναζητούνται περισσότερο στη χώρα.
Οι αναζητήσεις σχετικά με τον αναπνευστικό συγκυτιακό ιό (RSV), τις λοιμώξεις του ουροποιητικού συστήματος και τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης ήταν όλο και πιο δημοφιλείς από τον Φεβρουάριο του 2022 έως τον Φεβρουάριο του 2023.
Από τον Φεβρουάριο του 2022, οι αναζητήσεις σχετικά με τα συμπτώματα αλλεργίας και τους πονοκεφάλους ήταν λιγότερο δημοφιλείς.
Οι ερωτήσεις υγείας που αναζητήθηκαν περισσότερο στο Google
Η ευκολία και η εμπιστευτικότητα της προσφυγής στο Google για ερωτήσεις σχετικές με την υγεία αφήνουν ανοιχτή την πόρτα για την εξερεύνηση οποιουδήποτε θέματος και θέλαμε να μάθουμε ποια θέματα υγείας διερευνούν περισσότερο οι Αμερικανοί.

Αναλύσαμε τις ερωτήσεις υγείας που αναζητήθηκαν περισσότερο στο Google σε όλη τη χώρα με βάση τον μηνιαίο όγκο αναζήτησης. Κάθε αναζήτηση που σχετιζόταν με το COVID-19 αποκλείστηκε από τη μελέτη μας, ώστε να μην καταστεί ο κατάλογος των κορυφαίων όρων πολύ μονότονος.

Διαπιστώσαμε ότι τα “συμπτώματα γρίπης” ήταν η ερώτηση με την υψηλότερη αναζήτηση που σχετίζεται με την υγεία στο Google με όγκο αναζήτησης που σχεδόν διπλασιάζει τον δεύτερο “συμπτώματα διαβήτη“.

Οι άνθρωποι είναι επίσης περίεργοι για την ψυχική υγεία, με 2 από τις 5 κορυφαίες ερωτήσεις αναζήτησης να προσανατολίζονται στην ψυχική υγεία (ΔΕΠΥ, άγχος). Ένα άλλο κοινό θέμα σε όλους τους κορυφαίους όρους είναι πράγματα που μπορεί να προκαλούνται από το άγχος, όπως το άγχος, η υψηλή αρτηριακή πίεση και η άπνοια ύπνου.

Εξετάζοντας τη δημοτικότητα στις αναζητήσεις από τον Φεβρουάριο του 2022 έως τον Φεβρουάριο του 2023, βρήκαμε τους όρους που είναι όλο και πιο δημοφιλείς φέτος, καθώς και τους όρους που μειώθηκαν σε όγκο αναζήτησης από τον Φεβρουάριο του 2022.

Οι αναζητήσεις που είναι όλο και πιο δημοφιλείς φέτος είναι οι εξής:
Τι είναι ο RSV
Ποια είναι τα συμπτώματα της ουρολοίμωξης
Συμπτώματα εμμηνόπαυσης
Οι αναζητήσεις που είναι μειωμένα δημοφιλείς φέτος περιλαμβάνουν:
συμπτώματα αλλεργίας
Πώς να απαλλαγείτε από τον πονοκέφαλο

Must read