Mετά τον πέμπτο θάνατο από χρήση ηλεκτρονικού τσιγάρου και την προειδοποίηση από τις υγειονομικές υπηρεσίες του Λος Άντζελες, η ομοσπονδιακή υγειονομική υπηρεσία του Καναδά συμβουλεύει τους χρήστες των ηλεκτρονικών τσιγάρων να είναι ιδιαίτερα παρατηρητικοί με τα συμπτώματα πνευμονοπαθειών, όπως βήχας, δύσπνοια και θωρακικό άλγος, ναυτία, εμετό και διάρροια.


👽 "Beam me up Scotty": facebook.com/Futurology.gr

«Υπενθυμίζουμε ότι η αγορά ηλεκτρονικών τσιγάρων που προέρχονται από τη μαύρη αγορά μπορεί να προκαλέσει επιπρόσθετους κινδύνους, καθώς τα προϊόντα αυτά δεν είναι ελεγμένα και ενδεχομένως μη ασφαλή. Συνεπώς, προκαλούν κίνδυνο για την υγεία και την ασφάλεια», αναφέρει η υγειονομική υπηρεσία της χώρας. «Μέχρι σήμερα, καμία ουσία ή προϊόν ηλεκτρονικού τσιγάρου δεν συνδέεται σταθερά με ασθένειες», ανέφερε το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων των ΗΠΑ(CDC)

Η Health Canada σημειώνει ότι δεν έχουν αναφερθεί παρόμοια περιστατικά πνευμονικής ασθένειας στον Καναδά, αλλά ο οργανισμός ερευνά και επικοινωνεί με το CDC και την Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA).