Όποιος θέλει να συνδυάσει το τερπνόν μετά του ωφελίμου, μαθαίνοντας για την επιστήμη μέσα από τη φόρμα του θεάτρου και της «σταντ-απ κόμεντι», μπορεί να το κάνει κάθε Τετάρτη του Φεβρουαρίου χάρη στις παραστάσεις «Επικοινωνώντας την επιστήμη… αλλιώς», που δίνει η ομάδα Science Reactors στο Θέατρο Eliart (Kωνσταντινουπόλεως 127) στο Γκάζι.

Η ομάδα αποτελείται από νέους Έλληνες επιστήμονες, οι οποίοι διακρίθηκαν τα προηγούμενα χρόνια στον διαγωνισμό Famelab, που διοργανώνεται από το Βρετανικό Συμβούλιο με σκοπό την ανάδειξη νέων ταλέντων στην επικοινωνία της επιστήμης. Από το 2014 οι Science Reactors βγαίνουν από το εργαστήριο και ανεβαίνουν στη σκηνή, μετατρέποντας τα -όχι πάντα εύληπτα- επιστημονικά ζητήματα σε κατανοητές και αστείες ιστορίες.

Ήδη, η ομάδα, που περιλαμβάνει βιολόγους, αστροφυσικούς, χημικούς, μηχανικούς, γιατρούς και άλλες επιστημονικές ειδικότητες, δρομολογεί νέες επιστημονικές δράσεις συνδυάζοντας και άλλες μορφές τέχνης όπως μουσική, χορό και εικόνα. Οι Science Reactors -αντίστοιχο σχήμα υπάρχει και στη Θεσσαλονίκη- έχουν εμφανισθεί σε όλα τα Φεστιβάλ Επιστήμης, στη Βραδιά του Ερευνητή, σε Φεστιβάλ Κωμωδίας κ.ά.

Η σκηνοθεσία των παραστάσεων (ώρα έναρξης 21:15 – διάρκεια 90 λεπτά) είναι του σκηνοθέτη Κώστα Βρεττού. Η γενική είσοδος είναι 8 ευρώ, ενώ υπάρχει μειωμένο εισιτήριο 5 ευρώ για φοιτητές και άνεργους.